.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
روز خبرنگار و بیانیه مشترک نماینده ولی فقیه و استاندارمازندران

در دنياي کنوني با وجود تکنولوژي هاي ارتباطي پيشرفته و متعدد در امر دستيابي سريع به اطلاعات و منابع مختلف و با وجود درگيرى و خشونت که بطور آشكارا در بيشتر نقاط اين کره خاکي فراگير شده، كسب اطلاعات موثق و قابل اطمينان در مورد وضعيت سياسى، اجتماعى و امنيتى بسيار دشوار و در عين حال بسيار ضرورى و حياتى است.
از جمله نيازهاي جامعه پويا، اطلاع‌رساني شفاف مبتني بر واقعيت است كه وظيفه آن بر دوش خبرنگاران نهاده شده كه نقش بسيار حساس خبرنگاران در اين فرآيند به ويژه در نهضت بيداري ملتهاو محكم شدن بنيان‌هاي فرهنگي هر كشور حائزاهميت است.
هفده مرداد یادآور شهادت شهید محمود صارمی به عنوان روز خبرنگار، نماد تلاش فعالین عرصه اطلاع رسانی و فرصتی مغتنم برای معطوف شدن توجه مردم به فعالیت صادقانه این قشر است.
خبرنگاران همواره از مهره هاي اساسي اطلاع رساني درجامعه كنوني بشمار مي روند،بنابراين يک خبرنگار بايد به واقعيت يك رويداد دست يابد وهمواره گام به گام حوادث در حوزه كاري خود حركت كند تا تحليل هاي خود را به صورت كامل و رسا ارائه دهد. يک خبرنگار موفق هميشه در انعكاس رخدادها بي طرفانه عمل مي كند؛ چون ذات خبرنگاري مبتني بر بي طرفي است و اينجاست كه خبرنگار با رعايت اين نكته مهم خود را به قوانين ملزم دانسته و در اين مسير به اهداف خود نائل مي شود.
خوشبختانه استان مازندران از پیشینه روشن و ممتازی در امر خبرنگاری برخوردار است و ره آورد چنیین جایگاهی می تواند مدیران را در راستای ایفای مسوولیتهای خطیرشان یاری دهد و با همین باور مسئولان استان خبرنگاران را مشاوران امین می دانند که با ارایه نظرات خود می توانند یاری گر خادمان استان در تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشند.
بی شک ایفای چنین رسالت بزرگ مستلزم بهره مندی از دانش و تخصص در عرصه اطلاع رسانی و برخورداری از خصلت های عالی انسانی است تا در پاسداشت حرمت قلم و دفاع از حقوق مردم متدین و شریف، لحظه ای درنگ و تردید در خود راه ندهند.
با گرامیداشت یاد و خاطره همه خبرنگاران دوران دفاع مقدس و همه عزیزانی که برای حفظ حریم فرهنگی جامعه اسلامی کوشیده اند، امید می رود همه فعالین در عرصه اطلاع رسانی به ویژه خبرنگاران در به فرجام رساندن رسالتی که بر عهده گرفته اند، از توفیقات الهی برخوردار شوند.
ضمن تقدیر از همه خبرنگاران، عکاسان، نویسندگان، مدیران مسوول و جامعه رسانه ای استان مازندران، اطمینان داریم به کمک و رحمت خداوند متعال و باتعامل و توجه به مصالح و منافع عمومی می توانیم در شکوفایی و توسعه استان و خدمت صادقانه به مردم بزرگوار این خطه بیش از پیش موفق باشیم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.192 seconds.